Практичний семінар для вчителів “Створення власного сайту/блогу”

Для організації взаємодії учня і вчителя можна залучити величезний набір онлайн-засобів. Зараз дедалі більшу популярність набирає саме блог як інтернет-ресурс для вчителя.

У блога є унікальні переваги:

• Це спосіб самовираження та інструмент співпраці вчителя, дітей та батьків;

• Завдяки блогу вчитель може сконструювати власну професійну особистість;

• Блог спонукає до постійного освоєння нових інструментів викладання;

• Розвиває креативність і творчість;

• Вчить рефлексувати.

Сьогодні, під час практичного семінару, який організували для своїх колег Катерина Левчук, Наталія Мельник та Олександр Захарчук, вчителі нашого закладу отримали багато корисних та практичних ідей щодо створення власних сайтів та блогів.

Вчителька початкових класів Катерина Левчук розповіла про користь та особливості застосування у навчально-виховному процесі вчительського блогу. Зокрема наголосила на тому, що викладаючи у блозі свої матеріали, вчитель заявляє про себе, а підтримуючи (шляхом читання і коментування) блоги колег (як українських, так і зарубіжних), він сприяє утворенню професійної учительської спільноти в мережі Інтернет.

З корисними лафхаками, щодо того як створити та налаштувати власний сайт/блог поділився вчитель математики та інформатики Олександр Захарчук. Під час свого виступу він показав практичну частину створення блогу на веб-сервісі Blogger та особливості його налаштування, а також як можна розміщувати там свої матеріали та статті.

Вчителька англійської мови Наталія Мельник ознайомила колег з методичними рекомендаціями щодо ведення блогу та розповіла як зробити свій блог цікавим та змістовним.

Наталія Мельник порадила детально сланувати діяльність своєї платформи, а саме:

• Визначити мету запуску та ведення платформи.

• Оберати, яку саме інформацію хочете доносити своїм читачам.

• Зрозуміти та відчути цільову аудиторію платформи. Потрібно врахувати потенційного читача блогу, його вікові та психологічні особливості.

• Враховувати специфіку предмета.

• Продумати наперед контент-план. Чим буде наповнюватися платформа? В які дні? Так потроху опановувати SMM.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *