Осередками творчої науково-методичної роботи нашого навчального закладу виступають методичні об’єднання, серед яких самодостатнім та ініціативним, на мою думку, є методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу, головним завданням якого є розвиток у кожного вчителя того індивідуального стилю, який характеризує його професійну майстерність як складне соціально-педагогічне явище, що згідно Стандарту базової і повної середньої освіти визначається «… всією структурою особистості вчителя, є синтезом різноманітних його особистісних якостей, наукової освіченості, ідейної спрямованості, фахових знань, умінь і навичок».
Сьогодні відбулося підсумкове засідання нашого методичного об’єднання, на якому обговорено ряд важливих питань.
Учителька англійської мови Петрук Д. М. виступила з презентацією на тему «Творчість вчителя: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів». Сінчук Д. Д. , вчитель етики, поділився досвідом профілактики стресового стану учнів під час ЗНО та перед ДПА, звернув особливу увагу на велику роль батьків у вирішенні цієї проблеми. В ході засідання було зроблено глибокий аналіз роботи методичного об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу за 2021/2022 навчальний рік та обговорено пропозиції щодо планування роботи на наступний навчальний рік. Завершилося педагогічне зібрання обміном думок з теми «Мої труднощі в роботі та шляхи їх подолання». Виступаючі погодились зі словами В.Сухомлинського, що учитель повинен усе життя працювати над самовдосконаленням, бо лише творчий учитель може сформувати творчу особистість.