Онлайн уроки за посиланням https://meet.google.com/njq-kxfv-dgs?pli=1&authuser=0
Дата | № п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
23.02 |
1. | ЯДС | Форма і розміри землі. Добовий і річний рух Землі. |
https://www.youtube.com/watch?v=qWjmDrm2fmo
|
2. | Укр. мова | Виразне читання творів різних жанрів. Числівник. Кількісні і порядкові числівники. | Виконати вправу 3 с. 25 | |
3.
|
Математи
ка
|
Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних та практичних завдань.
|
Виконати вправи с. 40 247, 248
|
|
Укр. мова | Лексичне значення слова. Значущі частини слова. | Виконати тест. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9928007
|
||
24.02 | 1 | ЯДС | Робота над змістом прочитаного твору. Характери персонажів, вчинки персонажів. Діалог між персонажами. |
Виразно читати в особах оповідання « Бабусина прем’єра» |
2. | Математи
ка |
Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. |
С. 42 Розв’зати приклади №256, скласти і розв’язати задачу №257
|
|
3. | Фізкультура | Вправи на розвиток фізичних якостей. Рухливі ігри, забави та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=GLF6NPdEBzw
|
Дата | № п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
22.02 |
1. | ЯДС | Планета Земля. МІсяць – природний супутник Землі. Вплив Сонця і Місяця на Землю. Пошук і здобуття інформації природничого змісту.
|
Опрацювати матеріал в підручнику с. 130 – 135.
https://www.youtube.com/watch?v=kMAjhrXS4jk
|
2. | Математи
ка |
Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних та практичних завдань.
|
Розв’язати приклади с. 38 №238, задачу с. 38 № 239 | |
3. | Укр. мова | Прості, складні і складені числівники . Спільнокореневі слова. Граматична основа речення.
|
Виконати вправу 2 с. 48 | |
4. | Укр. мова | Виразне читання творів різних жанрів.
Висловлювання індивідуальних вражень і міркувань з конкретного приводу або питання.
|
Прочитати твір Галина Гузовська- Корицька «Суниця і Полуниця». Скласти питання до тексту. | |
5. | ЯДС | Мінна небезпека. Правила поводження з незнайомими предметами. | https://www.youtube.com/watch?v=XAs_uq3T8Ps
|
|
6. | Фізкультура | Вправи на розвиток фізичних якостей. Рухливі ігри, забави та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=GLF6NPdEBzw
|
01.02
|
1
|
ЯДС
|
Наш материк – Євразія. |
https://www.youtube.com/watch?v=e3SDpz4SlXU
|
2
|
Математи
ка
|
Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. | с. 21 №127, 128, 129. Розв’язати приклади, задачу
|
|
3.
|
Укр. мова
|
Відмінювання прикметників у множині . Спільнокореневі слова.
|
Виконати вправу 3 с. 28
|
|
4.
|
Укр. мова
|
Творчий переказ тексту за колективно складеним планом. | Читати і розповідати за планом с. 100- 108 | |
5.
|
ЯДС | Способи збереження від вірусів і небезпечних мікроорганізмів. | https://www.youtube.com/watch?v=BDr7L51wjE0
|
|
6.
|
ФІзкульту
ра
|
Вправи на розвиток фізичних якостей. Рухливі ігри, забави та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=GLF6NPdEBzw
|
|
02.02 | 1 |
ЯДС
|
Знайомлюся з Європою. | https://www.youtube.com/watch?v=KqsIKUweI1Q
|
2. | Математи
ка
|
Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. | Розв’язати рівняння с. 21№ 126 | |
3-4 | Укр. мова
|
Читання для загального, вибіркового та повного розуміння .Вимова та правопис найуживаніших прикметників на –ський, -зький, -цький. | Виконати вправу 4 с. 28
Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9365091
|
Да
та |
№ п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
30.
01
|
1. | ЯДС | Розв’язування прямих і обернених задач різних типів, які виникають із повсякденних життєвих ситуацій. | Розв’язати задачі № 119. 120 с. 20
|
2. | Укр. мова | Відмінювання прикметників жіночого роду. | Виконати вправу 3 с. 28 | |
3. | Фізкультура | Вправи на розвиток фізичних якостей. Рухливі ігри, забави та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=GLF6NPdEBzw
|
|
31.01
|
1 | ЯДС | Робота над змістом прочитаного твору.Характери персонажів, вчинки персонажів. Діалог між персонажами. |
Виразно читати в особах оповідання – притчу «Пшоняна каша» |
2. | Математика | Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове. |
С. 21 Розв’зати приклади №128, скласти і розв’язати задачу №129
|
|
3 | Укр. мова | Читання для загального, повного розуміння. Відмінкові закінчення прикметників. | Виконати вправу 4 с. 28
|
|
4. | ЯДС | Виготовлення йогурту за інструкцією Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів. | https://www.youtube.com/watch?v=M04yXYVl85w&t=5s
|
Да
та |
№ п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
26.01 | 1. | ЯДС | Вивчаю материки. Наш материк – Євразія. | Опрацювати статтю с.16 – 19 в підручнику.
https://www.youtube.com/watch?v=dQtOr3kHf-Y
|
2. | Математи
ка |
Удосконалення обчислювальних навичок. Розв’язування задач | Розв’язати рівняння № 98, розв’язати задачу № 102 с. 17 | |
3. | Українська мова | Читання для загального, вибіркового та повного розуміння Роль прикетників у тексті. Відмінювання прикметників. | Виконати вправу 5 с.,4 с. 26- 27 | |
4. | Українська мова | Читання для загального, вибіркового та повного розуміння Роль прикетників у тексті.Відмінювання прикметників середнього роду. |
Прочитати байку Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» с. 93 – 94
|
|
27.01
|
1 | ЯДС | Бактерії – живі організми. Види бактерій, спільні риси вірусів і бактерій. | https://www.youtube.com/watch?v=q5_SqX__T2s
|
2 | Математи
ка |
Узагальнення повторювальних тем. Проміжне формувальне оцінювання . | Розв’язати приклади с.18 № 106, 107, розв’язати задачу с. 19 № 109
|
|
3. | Фізкультура | Комплекс загально розвивальних вправ. Рухливі ігри та естафети. |
https://www.youtube.com/watch?v=NZ6FXa3D5Ug
|
Дата | № п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
Вівторок
24.01 |
1. | ЯДС | Мета і цільова аудиторія .Емоційно- ціннісне навантаження медіа текстів. Аудіовізуальні медіа. | Описати враження від змісту медіа текстів. |
2. | Українська мова | Читання для загального, вибіркового та повного розуміння Роль прикметників у тексті. Спостереження за творенням прикметників. | Виконати вправу 8 с. 24 | |
3. | Математи
ка |
Удосконалення обчислюваних навичок.Розв’зування прямих і обернених задач. | С. 16 розв’зати приклад № 89 с., задача№ 90 | |
4. | ЯДС | Виготовлення виробу у техніці декупаж. (декорування банки). Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. |
https://www.youtube.com/watch?v=ZcjLHoCEbas
|
|
Середа 25.01 | 1 | ЯДС | Земля і Місяць. Фази Місяця. |
https://www.youtube.com/watch?v=2J5hxK_bsWA
|
2 | Математика | Удосконалення обчислюваних навичок. Розв’язування прямих і обернених задач. | С. 17 № 99, №101
|
|
3. | Укр. мова | Читання для загального, вибіркового та повного розуміння .Вплив переживань персонажів на емоції слухача. | О. Савченко Читанка . Леся Українка «Біда навчить» Читати і переказувати казку. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7987072
|
|
4
|
Укр. мова
|
Прикметник. Розрізняю родовий та знахідний відмінки прикметників. |
С. 25 Виконати вправу 10
|
|
5
|
Фізкультура
|
Комплекс загально розвивальних вправ. Рухливі ігри для активного відпочинку.
|
https://www.youtube.com/watch?v=UeEhWIlxS3Y
|
|
6.
|
ЯДС
|
Вакцинація . Дія вакцини на організм людини . Календар щеплень.
|
https://www.youtube.com/watch?v=BDr7L51wjE0&t=45s
|
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
19.10
|
ЯДС | Уявлення про ситуацію міжособистісного спілкування, інтонація розповідного, спонукального, питального речення | Відредагувати текст |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту.Міфи.Створення власного висловлювання. | С. 47 – 49 виразно читати і переказувати | |
Математ. | Залежність між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі та формули для їх обчислення. | Виконати вправи с. 38 № 220, 221 | |
ЯДС | Традиції харчування минулого. Збалансоване харчування. | Скласти меню здорового харчування | |
Фізкультура | Загальнорозвиваючі вправи,народні ігри, забави для активного відпочинку. | https://www.youtube.com/watch?v=cwYsLtBdGcM
Познайомитися з народними іграми |
|
20.10
21.10 |
ЯДС | Тематична діагностична робота | |
Математи
ка |
Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, шляхом і часом при рівномірному прямолінійному русі | С. 40 № 228, № 229
|
|
Укр. мова | Тематична діагностична робота | ||
ЯДС | Розв’язування окремих життєвих ситуацій математичним методом, додавання і віднімання іменованих чисел. | Обчислити вартість покупки, спланувати бюджет на тиждень. | |
Укр. мова | Аналіз діагностичної роботи. Визначення частин мови за граматичним значенням. Створення власного висловлювання. | Виконати вправу 3 с. 53 | |
Фізкультура | Загальнорозвиваючі вправи з великими м’ячами. Рухливі ігри. | https://www.youtube.com/watch?v=63onjVn50YY
|
|
ЯДС | Сезонні зміни в природі.Вплив сезонних змін на життя тварин, рослин, людей. | Виконати тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8252164
|
Дата | № п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
Понеді
лок 17 .10 |
1. | ЯДС | Мета і цільова аудиторія .Емоційно- ціннісне навантаження медіа текстів. Аудіовізуальні медіа. | Описати враження від змісту медіа текстів. |
2. | Українська мова | Стилі мовлення. Виразне читання, слухання тексту. Дослідження тексту. | Виконати вправу 5 с. 44 | |
3. | Математи
ка |
Письмове ділення з остачею. Розв’язування прямих і обернених задач. | Виконати завдання за картками. | |
4. | Фізкульту
ра |
Загальнорозвиваючі вправи на формування правильної постави.Рухливі ігри . | https://www.youtube.com/watch?v=203qt361QDo
|
|
Вівторок
18. 10 |
1 | ЯДС | Створення та оздоблення простих виробів за зразком та власним задумом із різних конструктивних матеріалів | https://www.youtube.com/watch?v=tF3-lqadAss
|
2- 3 | Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Дослідження тексту. Позначення звуків. Що чергуються на письмі. Лексичне та граматичне значення слова. | Виконати впр. 5 С. 46 | |
4. | Математи
ка |
Письмове множення та ділення трицифрових та двоцифрових чисел на одноцифрове | Виконати № 227, 228. С. 43 |
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
13.10 | ЯДС | Віртуальна міні екскурсія Фіксація та обговорення інформації обговореної під час екскурсії. | Скласти власне висловлювання про музеї Гайсинщини. |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Аналіз художнього твору. | Виконати вправу 5 ст. 44 | |
|
Математ. | Формувння навичок письмового множення. | С. 27 № 148,149. |
14.10 | ЯДС | Зчитування даних з таблиць,схем,діаг рам. Використання інформації, яка представлена у різних формах. | Виконати вправи за картками. |
Укр. мова | Виразне читання тексту. Переказ твору. Створення власного висловлювання. | Читати і переказувати твір за складеним планом. | |
ЯДС | Музеї рідної місцевості. Значення музеїв у житті людини. | Знайти інформацію про музеї Гайсинщини. | |
Фізкультура | Комплекс загальнорозвиваль
них вправ. Рухливі ігри. |
https://www.youtube.com/watch?v=203qt361QDo
|
Дата | № п/п | Предмет | Тема | Ресурс, посилання |
10.10 |
1. | ЯДС | Мета і цільова аудиторія . Зіставлення інформації з різних джерел.Правдива і неправдива інформація. Виразне читання. Запитання до тексту. | Виразно прочитати казку «Дівчина на місяці». Скласти запитання. С. 31- 34. |
2. | Українська мова | Основні роди літературних творів. Особливості твору. Аналіз тексту.Лексичне значення слів. | Виконати вправу5 с. 42 | |
3. | Математи
ка |
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль в середині запису. Розв’язання прямих і обернених задач різних випадків. | Виконати завдання за картками. | |
4. | Фізкультура | Загальнорозвиваючі вправи на формування правильної постави.Рухливі ігри . | https://www.youtube.com/watch?v=203qt361QDo
|
|
11.10 |
1 | ЯДС | Створення та оздоблення простих виробів за зразком та власним задумом із різних конструктивних матеріалів | https://www.youtube.com/watch?v=tF3-lqadAss
|
2- 3 | Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту.Тема і головна думка твору. Позначення звуків. Що чергуються на письмі. Лексичне та граматичне значення слова. | Виконати впр. 4 С. 42 | |
4. | Математи
ка |
Письмове множення та ділення трицифрових та двоцифрових чисел на одноцифрове | Виконати № 198, 199. С. 34 | |
12.10
|
1.
|
ЯДС
|
Уявлення про ситуацію
Міжособистісного спілкування. Читання подумки та виразно вголос текстів різних видів.
|
|
2.
|
Математи
ка
|
Письмове множення та ділення трицифрових та двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач.
|
Виконати № 211. 212 с36 | |
3.
|
Укр. мова
|
Виразне читання. Слухання тексту.Створення власного висловлювання.Утворення нових слів за допомогою суфіксів.
|
Виконати впр.4 ст. 44 | |
4.
|
Фізкультура
|
Загальнорозвиваючі вправи на формування правильної постави.Рухливі ігри
|
https://www.youtube.com/watch?v=203qt361QDo
|
|
5. |
ЯДС |
Ефективне спілкування. Пошук інформації про минуле. |
Прочитати текст с. 48 – 49 |
Да
та |
Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
27.
09 |
ЯДС | Планування і реалізація трудових дій у власному побуті. | Виготовити виріб з природного матеріалу |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Аналіз художнього твору. | Виконати вправу 45 с.34 | |
|
Математ. | Формувння навичок письмового множення. | С. 25 № 143,145. |
Укр. мова | Виразне читання тексту. Жанрові особливості. Лексичне значення слова. Структура тексту. | Розповідати текст за планом. |
Да
та |
Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
26.
09 |
ЯДС | Мета і цільова аудиторія. Пошук інформації з різних джерел. Редагування рукописного та електронного тексту. | Відредагувати текст. |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Аналіз художнього твору. | Виконати вправу 3 с. 36 | |
|
Математ. | Формування навичок виконання письмового множення. | С. 25№ 133, 136. |
|
Фізична
культура |
Комплекс загальнорозвивальн. вправ.Рухливі ігри та естафети. |
https://www.youtube.com/watch?v=DT4vKonsA7A
|
23. 09 | ЯДС | Розв’язування проблемної ситуації,використовуючи відомі засоби. | Скласти і розв’язати задачі. |
Укр. мова | Дослідження речень різних за метою дослідження. | Встановити зв’язок слів у реченні. Підкреслити однорідні члени речення. | |
ЯДС | Взаємозв’зок між живою і неживою природою.Отруйні рослини. | https://www.youtube.com/watch?v=aoAiK7K1UOg
|
|
Фізична культура | Комплекс загальнорозвивальн. вправ.Рухливі ігри та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=KlUuqo5O92w
|
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
21.
09 |
ЯДС | Мета і цільова аудиторія. Пошук інформації з інших джерел. Редагування тексту. | Відредагувати текст. |
Укр. мова | Типи мовлення:розповідь, опис, роздум. | Виконати вправу 4 с.33 | |
|
Математ. | Використання арифметичних дій з числами різними різними способами під час розв’язування завдань | С. 23№ 118,119. |
Укр. мова | Виразне читання тексту. Жанрові особливості. Лексичне значення слова. Структура тексту. | Розповідати текст за планом. | |
|
Фізична
культура |
Комплекс загальнорозвивальн. вправ.Рухливі ігри та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=KlUuqo5O92w
|
22. 09 | ЯДС | Розв’язування проблемної ситуації,використовуючи відомі засоби. | Скласти і розв’язати задачі. |
Укр. мова | Дослідження речень різних за метою дослідження. | Встановити зв’язок слів у реченні. | |
ЯДС | Взаємозв’зок між живою і неживою природою.Отруйні рослини. | https://www.youtube.com/watch?v=aoAiK7K1UOg
|
|
Фізична культура | Комплекс загальнорозвивальн. вправ.Рухливі ігри та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=KlUuqo5O92w |
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
19.
09 |
ЯДС | Мета і цільова аудиторія. Пошук інформації з інших джерел. Редагування тексту. | Відредагувати текст. |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Вплив переживань персонажів на емоції читача | Вивчити вірш с. 13 « За що хвалять» напам’ять | |
|
Математ. | Геометричні фігури та їх властивості.Розв’язування задач. | С. 19 № 101,102 |
|
Фізична
культура |
Комплекс загальнорозвивальн. вправ.Рухливі ігри та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=KlUuqo5O92w
|
20. 09 | ЯДС | Виготовлення виробів із природних матеріалів. | https://www.youtube.com/watch?v=tF3-lqadAss
|
Укр. мова | Дослідження речень різних за метою дослідження. | Встановити зв’язок слів у реченні. | |
Укр. мова | Монологічне та діалогічне мовлення.Лексичне значення слова. Робота над текстом. | Читати і розповідати текст с. 15 . | |
Математи
ка |
Виконання арифметичних дій з числами різними способами. | Виконати вправи с. 21 №109,110 |
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
15.
09 |
ЯДС | Використання годинника для відстеження та планування подій свого життя | https://www.youtube.com/watch?v=ETW918VT0mc
Переглянути відео |
Укр. мова | Виразне читання, слухання тексту. Вплив переживань персонажів на емоції читача | Вивчити вірш с. 13 « За що хвалять» напам’ять | |
|
Математ. | Віднімання в межах 1000. Прості та складені задачі вивчених видів.
|
Скласти та розв’язати задачу за малюнком. |
16 09 | ЯДС | Мета і цільова аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. | Відредагувати текст. |
Укр. мова | Речення. Розділові знаки вкінці речення.Головні члени речення | Виразно читати і переказувати твір с.11 – 12
Вивчити правила. |
|
Фізична культура | Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметами. | https://www.youtube.com/watch?v=KlUuqo5O92w
|
|
ЯДС | Спостережен ня, дослідження: Ознаки живих організмів | Опрацювати матеріал у підручнику с. 26 – 27 |
Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
05.09 | ЯДС | Уявлення про ситуацію міжособистісного спілкування. Репліка в діалозі.Зіставлення інформації з різних джерел | Скласти діалог « У бібліотеці» |
Укр. мова | Мета і мовлення. Мова як засіб людського спілкування. | Виконати вправу 4 ст 10 | |
Математика | Лічба . Додавання в межах 1000. Зв’язок дій додавання і віднімання. | Розв’язати приклади № 11, 12 ст. 8 | |
Фізкультура | Рухливі ігри та естафети. | https://www.youtube.com/watch?v=8ETG-v_yjNI Виконати вправи ранкової гімнастики | |
06.09 | ЯДС | Планування , створення та оздоблення виробу із застосуванням знайомих технологічних операцій. | Виготовити закладку у книжку. |
Укр. мова | Культура усного і писемного мовлення.Робота з медіа текстом. | Виразно читати і переказувати твір с.10 – 12 | |
Укр. мова | Звуки. Букви. Алфавіт. Робота над реченням. | Скласти розповідне, питальне, спонукальне речення | |
Математика | Віднімання в межах 1000. Прості та складені задачі вивчених видів. | Скласти та розв’язати задачу за малюнком. |
Урок англійської мови проходить за таким посиланням. Вчитель –
18.11
Тема ” Оповідання: Пошуки Оскара”
Домашнє завдання: впр. 3 ст. 45 письмово. Тут потрібно речення доповнити інформацією з тексту на ст. 44, який був додому на минулий урок.
Тема “Зустріч з однокласниками”
Домашнє завдання: впр.3 ст.10.
16.09
Тема “Наші улюблені ігри”
Домашнє завдання: Впр.4 ст. 12 написати про вашу улюблену іграшку.
20.09
Тема “Він любить грати в теніс? – Так”
Домашнє завдання: впр. 1 ст. 17 опрацювати таблицю.
26.09
Тема “Шкільний ярмарок захоплень”
Домашнє завдання: впр. 1,2 ст. 19 читати.
27.09
Тема “Шкільний ярмарок захоплень”
Домашнє завдання: впр.1 ст. 22 читати діалог.
30.09
Тема “Я граю в гру зараз”
Домашнє завдання: виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7951413.
17.10
Узагальнення вивченого з теми “Це моє життя”
Виконати діагностичну роботу Карпюк 4 Д.Р. Unit1 – 1вар.
18.10.
Тема “Де ти живеш?”
Домашнє завдання: Впр. 1 ст. 33 записати слова в словник або в зошит та перекласти