Онлайн уроки за посиланням – https://meet.google.com/khb-izfz-eci?pli=1
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 02.02 | ЯДС | Що треба зробити для здійснення твого найзаповітнішого бажання. Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? | Зошит сторінка 19 завдання 1 | ||
| Українська мова |
Слово озвучуємо і пишемо, кожне слово має значення. Є слова, які виражають своє значення лише в поєднанні з повнозначними словами. |
Сторінка 21 з’єднати частини прислів’я | |||
|
|
Англійська мова
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мій монстрик». | |||
| Мистецтво | Карнавал тварин | Сторінка 59 | |||
| ЯДС | Комікс: «Які варіанти поведінки за столом?» | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 01.02 | ЯДС | Що може обмежувати бажання? Складання розпорядку вихідного дня | Зошит сторінка 19 | ||
| Математика | Віднімання від числа 17 та 18 | Сторінка 114 завдання 5 та сторінка 115 завдання 8 | |||
|
|
Англійська мова
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Тварини в Африці». | |||
| Українська мова | В українській мові є слова, що служать для зв’язку інших слів у реченні. До них не можна окремо поставити питання. | Хрестоматія сторінка 115-116 прочитати «Півтора бажання» | |||
| Українська мова | В українській мові є слова, що служать для зв’язку інших слів у реченні. До них не можна окремо поставити питання. | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 31.01 | ЯДС | Що може обмежувати бажання? Складання розпорядку вихідного дня | Зошит сторінка 18 | ||
| Математика | Віднімання від числа 17 та 18 | Сторінка 109 завдання 5 та 8 | |||
|
|
Фізична культура
|
Тема. Метелики. Організаційні вправи. Ходьба, ЗРВ . Рухлива гра «Злови метелика» | |||
| Українська мова | Прислів’я та приказки — короткі влучні вислови, які образно передають життєвий досвід, збагачують мову. | Сторінка 22 випишіть із тексту «Хочу-Можу- Треба» всі підкреслені слова . | |||
| Українська мова | Слово озвучуємо і пишемо, кожне слово має значення. Є слова, які виражають своє значення лише в поєднанні з повнозначними словами. | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 30.01 | ЯДС | О. Касьян «Хитромудрий час» | Зошит сторінка 17 | ||
| Математика | Віднімання від числа 16 | Сторінка 108 завдання 6 та 8 | |||
|
|
Фізична культура
|
Тема. Черепашки нвндзя. Організаційні вправи. Ходьба, ЗРВ на місці. Рухлива гра «Черепашки» | |||
| Англійська мова | Уснa взаємодія за темою «Скільки тваринок ти бачиш?» | ||||
| ЯДС | О. Касьян «Хитромудрий час» | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 27.01 | ЯДС | Як бажання може вплинути на здоров’я? Складання порад. | Зошит сторінка 16 | ||
| Українська мова |
В українській мові є слова, які однаково звучать, але мають різне значення. |
Сторінка 18 списати перший абзац | |||
|
|
Мистецтво
|
Зимові захоплення і спорт | Виготовити ст..57 | ||
| Фізкультура | Тема. Динозаври – роботи . Біг уперед. Організаційні вправи. Ходьба, ЗРВ. Рухлива гра «Мандрівка оплисків» | Переглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y | |||
| ЯДС | Як бажання може вплинути на здоров’я? Складання порад. | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 26.01 | ЯДС | Які бажання бувають у людей?
Дослідження: «Які бажання мають мої рідні та знайомі?» |
Зошит сторінка 15 завдання 1 | ||
| Українська мова | Слова, що називають дії, використовуються в українській мові для відображення явищ дійсності. | Сторінка 19 | |||
|
|
Англійська мова
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Фото в зоопарку». | |||
| Мистецтво | Зимові Захоплення і спорт | Сторінка 55 | |||
| ЯДС | Які бажання бувають у людей?
Дослідження: «Які бажання мають мої рідні та знайомі?» |
||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 25.01 | ЯДС | Вступ до теми. О. Касьян «Найбільша калюжа» | Зошит сторінка 13 | ||
| Математика | Віднімання від числа 15 | Сторінка 106 завдання 4 і 6 | |||
|
|
Англійська мова
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Раз, два, три – на зарядку всі пішли!» | |||
| Українська мова |
Слова, що називають дії, використовуються в українській мові для відображення явищ дійсності |
Сторінка 19 прочитати «Калина в серці українців» | |||
| Українська мова | Слова, що називають дії, використовуються в українській мові для відображення явищ дійсності | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 24.01 | ЯДС | Вступ до теми.
О. Касьян «Найбільша калюжа» |
Зошит сторінка 14 | ||
| Математика | Числові вирази з дужками | Підручник сторінка 103 завдання 7 | |||
|
|
Фізкультура
|
Тема. Звичайна історія про незвичайну дівчинку. Організаційні вправи. Ходьба, ЗРВ. Рухлива гра «Слухай сигнал» | Переглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=6g_0QWoT7Vw | ||
| Українська мова | В українській мові є слова, які однаково звучать, але мають різне значення. |
Вивчити вірш ” Під парканом ” сторінка 18 | |||
| Українська мова | Слова, що є назвами предметів, ознак, дій, бувають спорідненими, утворюються одне від одного. |
Прочитати “СЕРЦЕ — ІНСТРУМЕНТ ЖИТТЯ” на сторінці 17 | |||
Заплановані заходи під час осінніх канікул :
Фотопроект «Кольори осені»(25.10)
Відео-презентація «Цікаві факти про козаків. Козацький одяг»(27.10)
Онлайн — проект «Галерея дитячого мистецтва «Чарівниця осінь»(28.10)
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 21.10 | ЯДС | В. Табур
«Що там, на горищі?» |
Зошит сторінка 28 завдання 2-3 | ||
| Укр.мова | Діалог. Монолог. | ||||
|
|
Укр.мова
|
Розділові знаки при діалозі. | ст .41 прочитати і списати оголошення | ||
| Математика | Дія додавання .Невідомий доданок . | Підручник ст.43 зав.4 | |||
| ЯДС | Пам‘ятка безпеки під час осінніх канікул | https://www.youtube.com/watch?v=wY2OdE1y-U4 | |||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 20.10 | ЯДС | Як отримують інформацію люди з порушенням зору? | Зошит сторінка 27 | ||
| Мистецтво | Троїсті музики | Пісня «Ой заграйте дударики» | |||
|
|
Мистецтво
|
Троїсті музики | Аплікація « прикрасити музичний інструмент» | ||
| Фізкультура | Переглянути й виконати
https://www.youtube.com/watch?v=SRE7ESB5wHc |
||||
| ЯДС | Комікс: «Що робити, якщо загубишся?» | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 19.10 | ЯДС | Яку інформацію записують числами?Яка інформація міститься на упаковках товарів ? | Зошит сторінка 26 |
| Математика | Маса.Місткість | Ст.40 завдання 2 ,ст.41 завдання 7 | |
|
|
Укр.мова
|
Легенди і перезкази | Підручник сторінка 39 (Прочитати текст ) |
| Фізкультура | Переглянути й виконати
|
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 17.10 | ЯДС | Магічне число 7 | Зошит сторінка 25 |
| Укр.мова | Текст- опис ,Текст -розповідь,Текст -міркування | Ст.37 прочитати текст ,визначити тип тексту | |
|
|
Укр.мова
|
||
| Ядс | Читання твору В.Табур |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 14.10 | ЯДС | Як факти минулого вливають на майбутнє ? | Зошит сторінка 24 | ||
| Укр.мова | Текст –міркування | Сторінка 38 списати перший абзац | |||
|
|
Укр.мова
|
Інформаційна хвилинка
«З Україною в серці. День захисника України» |
|||
| Математика | Вартість | Ст.38 завдання 3 | |||
| ЯДС | Заходи для профілактики захворювань восени | Вправа «Мікрофон» | |||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 13.10 | ЯДС | Чим цікаве сонце ? | Зошит сторінка 23 | ||
| Мистецтво | Про що розповів натюрморт ? | Пісня «Ходить гарбуз по городу» | |||
|
|
Мистецтво
|
Про що розповів натюрморт ? | Натюрморт «Кавун та фрукти» | ||
| Фізкультура | Переглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y |
||||
| ЯДС | Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду ? | Зошит ст. 22 завдання 3 | |||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 12.10 | ЯДС | В.Табур «Сонячні зайчики» | С.22 завадання 1,2 |
| Математика | Вік . | Сторінка 37 завдання 3 | |
|
|
Укр.мова
|
Текст –розповідь | Ст..35 Вправа 1,2,3,4,5 |
| Фізкультура | Переглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=XlTHEbVe5jQ |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 04.10 | ЯДС | Які факти «приховує» фотографія ? | С.20 завдання 2 |
| Математика | Довжина . | С. 33 завадння 2,3 | |
|
|
Укр.мова
|
Осіння пригода | Складіть прислів’я |
| Фізкультура | Комплекс фізичних вправ | https://www.youtube.com/watch?v=ENbkigHpE4U |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 03.10 | ЯДС | Факти і здогадки | ст.19 завдання 3 |
| Укр.мова | Монологічне та діалогічне мовлення | Ст.30 списати останній абзац | |
|
|
Укр.мова
|
||
| ЯДС | Пригода перша . Вероніка і рожева парасолька | Виготовлення парасольки . |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 30.09 | ЯДС | Зміни в лісі | Ст.15-16 зошит | ||
| Укр.мова | Монологічне та діалогічне мовлення | Ст.29 «Порушена послідовність» | |||
|
|
Укр.мова
|
||||
| Математика | Величина .Довжина | ст 32 завдання 5 | |||
| ЯДС | |||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 29.09 | ЯДС | Працюємо в зошиті | |
| Мистецтво | Хмарки – Чарівниці ,Невтомні мандрівниці | Пісня «Хмаринки» | |
|
|
Мистецтво
|
Хмарки – Чарівниці ,Невтомні мандрівниці | Композиція «Хмаринки- мандрівниці»(гуаш) |
| ЯДС | Працюємо в зошиті |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 28.09 | ЯДС | Підсумковий урок | зошит ст . 17 завдання 2 |
| Математика | Круглі числа | ст. 29 завдання 6 | |
|
|
Укр.мова
|
Правильно артикулювати слова зі звуками ф та хв. | ст. 27 завдання 3 |
| Фізкультура | Виконання загально розвиваючих вправ | Переглянути й виконати
https://www.youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 27.09 | ЯДС | Складання розпорядку дня | Написати власний розпорядок дня |
| Математика | Парні та непарні числа | Підручник ст. 28 завдання 4,5 | |
|
|
Укр.мова
|
Буквосполучення дж,дз, правильне написання й перенос |
Підручник сторінка 27, Вправа «Порушена послідовність » |
| Фізкультура | Виконання загально розвиваючих вправ імітаційного характеру | Переглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=qgFe69D9YtY |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 26.09 | ЯДС | Складання розпорядку дня | Написати власний розпорядок дня |
| Укр.мова | Апостроф | Підручник «Гра-дослідження», сторінка 26 | |
|
|
Укр.мова
|
Перенос з апострофом | Підручник сторінка 26, Вправа «Словник –Помічник» |
| ЯДС | «Що в мені змінилось ?» | Зошит,сторінка 13 |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 23.09 | ЯДС | Які зміни залежать від мене ? | Підручник сторінка 25 |
| Укр.мова | М’який подовжений приголосний звук | Підручник сторінка 25 Прочитати вірш | |
|
|
Укр.мова
|
Буква Щ | Підручник сторінка 25 «Будьмо уважними» |
| Математика | Натуральні числа . Число 0 | Підручник сторінка 27 завдання 5 | |
| ЯДС | Види термометрів | Опрацювати сторінку 15 в зошиті |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 22.09 | ЯДС | Що змінилося в мені? | Робота в зошиті сторінка 14 ,завдання 1 |
| Мистецтво | Осінні перетворення | Інтерактивне завдання | |
|
|
Мистецтво
|
Осінні перетворення
|
Створити композицію «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті . |
| Фізкультура | Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем | Переглянути й виконати
|
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 21.09 | ЯДС | Що змінилося в мені? | Робота в зошиті сторінка 12 |
| Математика | Числовий вираз на дві дії. | Сторінка 24 ,завдання 6 | |
|
|
Укр.мова
|
Наголос.Змісторозрівнювальна роль наголосу .
|
Сторінка 23 ,Вправа 1,2,3,4,5 ! |
| Фізкультура | загальнорозвиваючі вправи імітаційного характеру | Перегглянути й виконати
https://www.youtube.com/watch?v=fHv0nIFHMKU |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 20.09 | ЯДС | Що змінилося в мені? | Робота в зошиті сторінка 12 |
| Математика | Прості задачі | Сторінка 22,завдання 6 | |
|
|
Укр.мова
|
Ділимо слово на склади
|
Сторінка 23 ,завдання «Букви називай ,звуки позначай !» |
| Фізкультура | загальнорозвиваючі вправи для профілактики пласкостопості | Перегглянути й виконати https://www.youtube.com/watch?v=XY7nsLOLXNU |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання |
| 19.09 | ЯДС | В.Нестайко «Як потрапити в Павутинію» | Доопрацювати в зошиті завдання1,2 ,сторінка 10 |
| Укр.мова | Український алфавіт ,букви я ,ю,є,ї | http://interactive.ranok.com.ua/qr.php?code=2598 | |
|
|
Укр. мова
|
Повторення голосних звуків
|
|
| ЯДС | Як змінюються істоти та люди впродовж життя? | Доопрацювати в зошиті завдання1,2 ,3 сторінка 11 |
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | ||
| 15.09 | ЯДС | Таємниче зникнення | Доопрацювати в зошиті завдання2 ,сторінка 6 | ||
| Мистецтво | Нотна грамота . Скрипковий ключ. | Вивчити пісеньку на сторінці | |||
|
|
Мистецтво
|
Звуки і кольори природи
|
Домалювати малюнок «Осіннє чудо- дерево» | ||
| Фізична культура | Загально розвивальні вправи на формування правильної постави | Переглянути та виконати https://www.youtube.com/watch?v=ucIOPAoq7Sg |
|||
| ЯДС | Чому відбуваються зміни в природі ? | Зошит сторінка 7 завдання 2,3 | |||
| 16.09 | ЯДС | Які причини змін у природі восени ? | Зошит сторінка 8 ,завдання 4 | ||
|
|
Укр.мова
|
Мовні звуки . Одиниці мови :звук ,буква,склад. | Сторінка 22 ,завдання «Спиши встав букви»
|
||
| Укр.мова | Український алфавіт. | ||||
| Математика | Розрядні доданки | Сторінка 18 завдання 4 | |||
| ЯДС | В.Нестайко «Як потрапити в Павутинію» | ||||
| Дата | Предмет | Тема уроку | Домашнє завдання | |
| 05.09 | ЯДС | Зміни в школі . | Підручник с.8 | |
| Укр.мова | Правильне вживання слів у мовленні . Звертання . Ввічливі слова . Робота над вдосконаленням навички читання. | Опрацювати сторінку 9 у підручнику | ||
|
|
Укр.мова
|
Книга як джерело знань . Мета читання . Виразне читання текстів .
|
Опрацювати сторінку 10 у підручнику
|
|
| ЯДС | Як змінився мій клас? | Підручник завдання 5 ,сторінка 10 | ||
| 06.09 | ЯДС | В. Нестайко «Таємниче зникнення» | Опрацювати текст с.12 | |
|
|
Математика
|
Одноцифрові, двоцифрові,трицифрові числа. Розряди . |
Виконати у підручнику на с.11 завдання 10
|
|
| Укр.мова | Текст. Будова тексту:зачин,основна частина і кінцівка. Робота над вдосконаленням навички читання . | Опрацювати текст у підручнику на сторінці 11 | ||
| Фізичнакультура | Виконання загально розвиваючих вправ . | Переглянути та виконати https://www.youtube.com/watch?v=LI1P66b0VXU | ||
Уроки англійської мови проходять за посиланням meet.google.com/ewp-nmah-zvv.
Вчитель – Петрук Дар’я Михайлівна
Домашнє завдання на період дистанційного навчання.
21.09
Тема “Моя сім’я та друзі”
Домашнє завдання: ст. 18 читати.
26.09
Тема “Моя сім’я та друзі”
Домашнє завдання: повторити назви членів сім’ї та розказати про свою родину англійською мовою.
27.09
Тема “Моя сім’я та друзі”
Домашнє завдання: намалювати улюблену професію і розказати про неї англійською мовою.
03.10
Тема “Моя сім’я та друзі”
Домашнє завдання з англійської мови: ст. 27 читати.
04.10
Тема “Моя сім’я та друзі”
Домашнє завдання: ст. 30 читати