27.12.2024 о 9:00 в кабінеті біології відбулося засідання вчителів природничо-математичого циклу.
Порядок денний та обговорення:
- Організаційний блок: Засідання розпочалося з привітання головою методичного об’єднання та ознайомлення з порядком денним, який було одноголосно затверджено.
-
Аналіз діяльності за І семестр:
Розглянуто підсумки навчальних досягнень учнів. Зазначено, що найбільш успішними стали учні 8-го класу та 10-го класу з більшості предметів природничтх дисциплін.
Виявлено прогалини у засвоєнні тем із географії (карти), біології (клітина) та математики (рівняння).
Вчителі відзначили активну участь учнів у контрольних роботах, олімпіадах і конкурсах, зокрема участь у II етапі Всеукраїнських олімпіад.
-
Обмін педагогічним досвідом:
Бабійчук Михайло поділився методами використання інтерактивних технологій у викладанні математики, наголосивши на платформі GeoGebra.
Захарчук Олександр розповів про застосування STEM-методів на уроках інформатики, а також інтеграцію цих методів із математичними завданнями.
Слободяник Світлана презентувала проєктну роботу з географії «Клімат і навколишнє середовище», залучивши дослідження учнів щодо впливу локальних змін клімату.
Марковська Оксана розкрила тему «Інтеграція хімії та біології через проєктну діяльність», зокрема представила результати проєкту «Хімія в нашій їжі».
Діденко Олена поділилася практикою інтеграції фізичної культури з екологічними акціями, такими як «Чисте довкілля».
-
Підготовка до ІІ семестру:
Заплановано проведення тижня природничих наук у лютому, включаючи майстер-класи та інтегровані уроки.
Визначено відповідальних за підготовку учнів до ЗНО: біологія — Марковська Оксана, математика — Захарчук Олександр, географія — Слободяник Світлана.
Обговорено оновлення методичної бази для кабінетів біології хімії, фізики.
- Рішення засідання:
Посилити роботу з проблемними темами через інтерактивні завдання.
Організувати міждисциплінарні проєкти для учнів.
Покращити співпрацю між вчителями для підготовки учнів до олімпіад.
Запровадити регулярне використання цифрових інструментів для моніторингу навчальних досягнень.