Засідання вчителів методичного об’єднання природничо-математичного циклу

27.12.2024 о 9:00 в кабінеті біології відбулося засідання вчителів природничо-математичого циклу.

Порядок денний та обговорення:

  1. Організаційний блок:  Засідання розпочалося з привітання головою методичного об’єднання та ознайомлення з порядком денним, який було одноголосно затверджено.
  2. Аналіз діяльності за І семестр:

Розглянуто підсумки навчальних досягнень учнів. Зазначено, що найбільш успішними стали учні 8-го класу  та 10-го класу з більшості предметів природничтх дисциплін.

Виявлено прогалини у засвоєнні тем із географії (карти), біології (клітина) та математики (рівняння).

Вчителі відзначили активну участь учнів у контрольних роботах, олімпіадах і конкурсах, зокрема участь у II етапі Всеукраїнських олімпіад.

  1. Обмін педагогічним досвідом:

Бабійчук Михайло поділився методами використання інтерактивних технологій у викладанні математики, наголосивши на платформі GeoGebra.

Захарчук Олександр розповів про застосування STEM-методів на уроках інформатики, а також інтеграцію цих методів із математичними завданнями.

Слободяник Світлана презентувала проєктну роботу з географії «Клімат і навколишнє середовище», залучивши дослідження учнів щодо впливу локальних змін клімату.

Марковська Оксана розкрила тему «Інтеграція хімії та біології через проєктну діяльність», зокрема представила результати проєкту «Хімія в нашій їжі».

Діденко Олена поділилася практикою інтеграції фізичної культури з екологічними акціями, такими як «Чисте довкілля».

  1. Підготовка до ІІ семестру:

Заплановано проведення тижня природничих наук у лютому, включаючи майстер-класи та інтегровані уроки.

Визначено відповідальних за підготовку учнів до ЗНО: біологія — Марковська Оксана, математика — Захарчук Олександр, географія — Слободяник Світлана.

Обговорено оновлення методичної бази для кабінетів біології хімії, фізики.

  • Рішення засідання:

Посилити роботу з проблемними темами через інтерактивні завдання.

Організувати міждисциплінарні проєкти для учнів.

Покращити співпрацю між вчителями для підготовки учнів до олімпіад.

Запровадити регулярне використання цифрових інструментів для моніторингу навчальних досягнень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *