На базі нашої школи відбулося чергове засідання педагогічної ради, присвячене актуальній темі використання сучасних цифрових технологій у навчанні. Основна увага була зосереджена на ролі цифрових інструментів у розвитку освітнього процесу, підвищенні рівня цифрової компетентності вчителів та використанні онлайн-ресурсів для мотивації учнів.
Основні питання, які розглядалися під час засідання:
Цифрові технології та освітній процес. Інформаційно-цифрова компетентність вчителя
Захарчук В.В. представила огляд новітніх цифрових технологій, які можуть значно підвищити ефективність навчального процесу. Вона наголосила на важливості формування інформаційно-цифрової компетентності вчителя як однієї з ключових умов успішного використання цифрових технологій у школі.
Використання штучного інтелекту у сучасній освіті
Захарчук О.В. розповів про можливості застосування штучного інтелекту в освіті для персоналізації навчання, автоматизованої оцінки та розробки адаптивних навчальних програм, що відповідають індивідуальним потребам учнів.
Онлайн-сервіси на допомогу вчителю
Мельник Н.М. продемонструвала найбільш популярні онлайн-сервіси, які можуть спростити процес підготовки до уроків та зробити навчання більш інтерактивним. Серед них – Canva, LearningApps та Wordwall, що допомагають створювати яскраві презентації, інтерактивні завдання та навчальні ігри.
Використання онлайн-тестів під час освітнього процесу
Марковська О.О. поділилася досвідом використання онлайн-тестів для перевірки знань учнів у режимі реального часу. Вона відзначила, що тести дозволяють вчителям швидко отримувати зворотний зв’язок та коригувати навчальний процес залежно від рівня засвоєння матеріалу.
Онлайн-олімпіади як сучасний інструмент мотивації до навчання
Левчук К.П. розповіла про переваги онлайн-олімпіад, які не лише підвищують мотивацію учнів до навчання, а й дозволяють їм проявити себе та розвинути важливі навички, такі як самостійність і здатність до креативного мислення.
Наступність між дошкільною та початковою освітою
Довгань С.І. та Рибаченко І.В. представили свої напрацювання щодо організації наступності між дошкільною та початковою освітою, що є важливим етапом у розвитку дитини та забезпечує безперервність навчального процесу.
Звіт про проходження педагогічної інтернатури Захарчука О.В.
Марковська О.О. та Захарчук О.В. підсумували результати проходження педагогічної інтернатури, звернули увагу на досягнення та напрямки для подальшого професійного розвитку.
Засідання стало корисним для педагогів у контексті обміну досвідом і новими знаннями, що сприяють підвищенню якості освіти. Впровадження сучасних цифрових технологій у нашій школі покликане зробити навчальний процес цікавішим та ефективнішим для кожного учня.