Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Це урок, на якому присутній демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, де жоден з них не боїться висловлювати свою думку і доводити її.
Чи може сучасний урок бути радісним і цікавим для учнів? Чи може він розкрити творчий потенціал особистості, поставивши її в ситуацію морального вибору й підготувати до самостійного рішення? Досвід доводить, що може, однак лише за умови, якщо процес навчання перевести на інноваційну основу шляхом перебудови педагогічної технології самого викладача і навчальної технології учня, змінивши сам підхід до здобуття знань.
Сьогодні, під час практичного заняття, яке проходило у вигляді уроку Нової української школи, педагоги закладу вчилися аналізувати занняття інших вчителів та свої власні. Тренувалися швидко та ефективно спланувати урок із розвитком ключових компетентностей та застосування діяльнісного підходу. Працюючи у двох групах над виконанням різних завдань щодо аналізу ефективності навчального занняття та його планування, вчителі ортимали змогу відчути себе в ролі учнів та зрозуміти, які методи роботи є найефективнішими.