Природничо-математична освіта — цілісна система природничої і математичної освітніх галузей, метою якої є розвиток особистості через формування компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій і життєвих цінностей з використанням трансдисциплінарного підходу до навчання, що базується на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем для подальшого використання цих знань і вмінь у професійній діяльності.
Саме тому на засіданні МО вчителів природничо-математичного циклу дисциплін, яке відбулося 28 грудня, пройшли педагогічні обговорення на актуальну тему: «Впровадження STEM-освіти в навчальний процес». В ході засідання розглядалися такі питання:
- Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.
- STEAM-освіта як тренд у формуванні математичної компетентності школярів НУШ.
- STEM-активності на уроках хімії та фізики.
- Метод моделювання на уроках біології та географії.
- STEM-орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності.
Вчителі обмінялись думками та досвідом щодо застосування STEM-технологій на уроках дисциплін природничо-математичного циклу для більш ефективного навчання та формування в учнів життєвих компетентностей.