Нова українська школа, безумовно, базується, зокрема на найкращих здобутках традиційної освіти минулих років, але й має низку кардинальних відмінностей. Насамперед це – мета створення освітнього середовища. На відміну від традиційної школи, НУШ акцентує увагу не лише на академічному навчанні, а й соціально-емоційному розвитку.
Організація роботи в школі раніше ґрунтувалася на її зручності для вчителя. Наразі фокус зміщується до потреб дитини та спонукання її до навчальної діяльності. Зокрема й, це стосується і взаємин між учнями та з вчителем.
Для того щоб налагодити ефективну співпрацю між педагогами та обговорити важливі аспекти роботи з учнями 5 класу НУШ, сьогдні було проведено нараду при заступникові директора з навчально-виховної роботи Захарчук В.В., під час якої розглядалися такі питання:
1) Ранкові зустрічі в 5 класі НУШ – Велієва О.С.
2) Особливості викладання навчальних предметів у 5 класі НУШ – Сіберко Р.М.
3) Оцінювання навчальних досягнень учнів на основі нових методичних рекомендацій (Наказ МОН № 289 від 01.04.2022 р.) – Захарчук В.В.
4) Ведення щоденника спостережень – Петрук Д. М.
В ході обговорення дійшли висновків, що важливими завданнями кожного педагога є: –
- створення спільноти, яка навчатиметься за правилами, що розроблять учні спільно з вчителем;
- розвиток довірливих стосунків з дітьми;
- управління класом офлайн та онлайн;
- створення освітнього середовища із зниженим рівнем ризиків.