Практичний семінар 2

17 січня в нашій школі був проведений практичний семінар «Як зробити онлайн-урок цікавим?», який підготувала і провела творча група у складі –
Коханчук Р. В., Максименко В.В., Червонописко А.А., Павлюк С.І., та Матвеєва Н.В.
План семінару:
1. Як зробити онлайн-урок цікавим?
2. Дієві прийоми для цікавих уроків
3. Лайфаки з дистанційного навчання
4. Ідеї для дистанційного навчання з дошкільниками
5. Електронні освітні ресурси для НУШ

Зазвичай, готуючись до уроку, ми ретельно продумуємо те, як вдало пояснити та відпрацювати новий матеріал, як закріпити лексику, або як встигнути на уроці все заплановане.
Чи буде урок цікавим, чи захочуть діти активно працювати, великою мірою залежить від того, наскільки продумана кожна деталь уроку. Потрібно чітко поставити цілі уроку та продумати, як вони будуть реалізовуватися.
Ефективність уроку також залежить від мотивації учнів. Тому потрібно докласти зусилля, щоб учні хотіли здобувати знання.
Форми уроку можуть бути різними: уроки-подорожі, уроки-пригоди, уроки-казки. Вони можуть проходити у вигляді конкурсу, вікторини, презентації, які дозволяють зробити урок цікавим, продуманим, пізнавальним, сприяють розвитку мислення, інтелектуальних здібностей.
Учитель повинен регулярно поповнювати свою методичну скарбничку різноманітними цікавинками з тих тем, які вивчаються. Знайти цікавий матеріал легко можна в Інтернеті.
Щиру зацікавленість у навчанні потрібно постійно підживлювати новими практичними прийомами.
Під час онлайн-занять можна проводити:
– творчі заняття;
– заняття-бесіди;
– консультації з учнями;
– інтегровані уроки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *