Діти з різними мовно-культурним особливостями. Як не допустити конфлікту?

Відеолекція психологині, виконавчої директорки ГО Освітній Центр «Простір толерантності», тренерки з психології викладання теми конфліктів і війни у школі Анни Ленчовської.

Як педагогу організувати конструктивну роботу в класі, де є діти з різними мовно-культурними особливостями та як адаптувати до роботи у класі дітей, які недостатньо добре володіють розмовною українською мовою? Психологиня Анна Ленчовська дає поради вчителям щодо підбору завдань та поступового введення у освітній процес таких дітей, як їх підтримати та як знайти спільне на противагу відмінному.

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Рекомендації закладам освіти👉 https://bit.ly/3i721tt

Інформаційний ресурс про якісну школу👉 https://qualityeducation.org.ua

Онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»👉https://bit.ly/37TXyEC

Порадник для директора ЗДО щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти👉https://bit.ly/3zxn3rx

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *