Як проводити уроки під час війни

Відеолекція дитячої психологині Благодійного фонду “Карітас-Київ” Наталії Сиротич. Що таке баланс чуйності та вимогливості і чому під час війни особливо важливо його дотримуватись? Як педагогу адаптувати матеріал для різних типів сприйняття дітьми навколишнього світу? Що мають почути аудіали, що мають побачити візуали та які відчуття подарувати кінестетикам? Як починати та чим завершувати кожен урок? Відповіді на ці запитання дає під час своєї лекції Наталія Сиротич.

Відео створене для Державної служби якості освіти України в межах ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Рекомендації закладам освіти👉 https://bit.ly/3i721tt

Інформаційний ресурс про якісну школу👉 https://qualityeducation.org.ua

Онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі»👉https://bit.ly/37TXyEC

Порадник для директора ЗДО щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти👉https://bit.ly/3zxn3rx

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *