Засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу предметів

Нові реалії життя в Україні, її поступове перетворення на демократичну, соціально орієнтовану країну зумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності. Ми, вчителі гуманітарного напрямку нашої школи, створюємо нову школу, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. Наразі особливого значення набуває креативність особистості, її здатність до творчого нестандартного мислення, уміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності. На засіданнях методичного об’єднання прагнемо обговорювати питання, які допоможуть вирішувати актуальні проблеми навчання і виховання здобувачів освіти.
В ході сьогоднішнього методичного заходу вчителів суспільно – гуманітарного циклу обговорили питання «Використання ігрових технологій на уроках з метою активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках» . Саме цікавість, інтерес є невід’ємною складовою розвиваючого навчання, а часто й високої успішності здобувачів освіти. Дійшли висновку, що активно навчити, не зацікавивши , неможливо. У нас є творче кредо, яке ми повинні завжди пам’ятати:
Посередній учитель розповідає…
Хороший учитель пояснює…
Кращий учитель демонструє…
Творчий учитель надихає…
Манчук Л. В. зупинилася на питанні «Роль вчителя в реалізації національної політики в освіті». Виступаюча звернула увагу на те, що сьогодні треба кожному педагогу сприяти поглибленню знань учнів про національні святині, звичаї та обряди, прищепленню навичок української національної культури.
Левчук К. П., учителька музики та образотворчого мистецтва, виступила з презентацією «Конкурентоспроможний учитель – сучасний учитель».
Захарчук В. В., заступник директора з навчально-виховної роботи, ознайомила присутніх з нормативно-правовими документами щодо організації дистанційного навчання в ЗЗСО.
Педагоги обговорили також зміст і структуру блоків національного мультипредметного тесту та підготовку до нього учнів 11 класу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *