Педагогічна рада «Про забезпечення наступності навчально-виховного процесу в ДНЗ та НУШ»

Педагогічна рада найважливіша і найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, з допомогою якої розв’язують навчальні проблеми розвитку дітей, удосконалення навчально-виховного процесу та підвищення професійної майстерності педагогів. Складаючи річний план, ми намагаємося детально продумати теми педрад, які є найбільш актуальними та пріоритетними у навчальному році.

На даний час забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти відіграє важливу роль у нашому житті, вже починаючи з дошкільного дитинства, адже майбутній учень Нової української школи, це теперішній вихованець закладу дошкільної освіти. Саме тому тема педагогічної ради, яка відбулася сьогодні: «Про забезпечення наступності навчально-виховного процесу в ДНЗ та НУШ».

На засіданні розглядались такі питання:

1.Наступність і перспектива в роботі двох перших ланок освіти – Захарчук В.В.;

  1. Усунення мовленнєвих вад – запорука успішного навчання в ДНЗ та школі. Адаптація вихованців ДНЗ – Червонописка А.А.;
  2. Психолого-фізіологічні особливості дітей 6-7-річного віку. Готовність дітей 6-річного віку до навчання у школі. Адаптація першокласників до шкільного життя – Березюк В.П.
  3. Реалізація проблеми наступності в НУШ – Коханчук Р.В.
  4. Готовність дитини до навчання в основній школі. Адаптація учнів 5-го класу – Слободяник С.В.

Під час педагогічної ради дійшли висновку, що забезпечити наступність між дошкільною та початковою освітою можливо тільки завдяки постійній координації  діяльності педагогів НУШ та вихователів ДНЗ. Така співпраця допоможе створити умови для повноцінного пізнавального і соціального розвитку особистості та полегшить входження дошкільника в світ шкільного життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *